• Grootste speciaalzaak in de Benelux
  • Eigen service en montage team
  • Snelle levering
  • Gratis levering vanaf €50

Welkom op onze nieuwe website!

  • Cardio
  • Kracht
  • Racks & Rigs
  • Vrije gewichten
  • Functional training
  • Vechtsport
  • Flooring
  • Pilates
  • Professioneel
  • Aanmelden
  • Cardiotoestellen
  • Professionele toestellen
  • Merken
  • Accessoires
  • Bekijk alles van Cardio
  • Multi-gyms
  • Krachtapparatuur
  • Merken
  • Accessoires
  • Bekijk alles van Kracht
  • Rigs
  • Racks
  • Accessoires
  • Storage racks
  • Bekijk alles van Racks & Rigs
  • Halters & Kettlebells
  • Halterschijven
  • Accessoires
  • Bekijk alles van Vrije gewichten
  • Balls
  • Conditioning
  • Abs & core
  • Bags
  • Agility & mobility
  • Accessoires
  • Recovery
  • Bekijk alles van Functional training
  • Bokszakken & sets
  • Bescherming
  • Shields & Mitts
  • Overig boksmateriaal
  • Bekijk alles van Vechtsport
  • Fitnessvloeren
  • Lifting platforms
  • Tracks
  • Bekijk alles van Flooring
  • We build gyms for
  • Professionele apparatuur
  • Gym design
  • Bekijk alles van Professioneel

Service aanvraag indienen

Service bij Fitnessking

Bij Fitnessking geloven we dat service minstens even belangrijk is als het toestel zelf. Daarom blijven we ook na je aankoop nauw betrokken. Onze klanten kunnen rekenen op een professionele, vlotte én klantgerichte opvolging. Is je fitnesstoestel aan onderhoud toe of werkt het niet meer zoals het hoort? Dan staan wij klaar om dit snel en efficiënt op te lossen. Dankzij onze jarenlange ervaring, diepgaande kennis van elk toestel dat we verkopen, en onze eigen techniekers, garanderen we een service waarop je écht kan vertrouwen. Ons doel? Jouw toestel weer in topvorm brengen, zodat jij ongestoord kan blijven trainen.

Een herstelling of onderhoud aanvragen?

  1. Contact opnemen: Stuur ons een e-mail naar service@fitnessking.be of vul onderstaand serviceformulier in. 
  2. Afspraak maken: We bekijken het probleem en indien nodig plannen we samen een geschikte datum voor de interventie.
  3. Herstelling of onderhoud uitvoeren: Onze technieker komt langs of je brengt het toestel naar onze werkplaats. Indien je het toestel naar onze werkplaats brengt, moet je rekening houden met een langere wachttijd die kan oplopen tot drie weken (afhankelijk van de drukte).

Waarom kiezen voor Fitnessking?

Bij Fitnessking maken we het verschil met een uitmuntende service. Wat mag je van ons verwachten?

  • Een aanvraag gedaan? We reageren snel, zowel via e-mail als telefonisch, zodat je nooit lang hoeft te wachten op hulp.
  • Jarenlange expertise in de fitnessbranche – wij kennen de toestellen vanbinnen en vanbuiten.
  • Onze techniekers zijn gespecialiseerd in alle merken en modellen uit ons assortiment.
  • Je hoeft je toestel niet te verplaatsen, wij komen naar jou toe.

Met Fitnessking kies je voor kwaliteit, betrouwbaarheid en een duurzame sportervaring. Jouw fitnessdoelen verdienen de beste ondersteuning – ook na je aankoop.

Service aanvraag formulier

Neem zo snel mogelijk contact op met onze serviceafdeling. Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk en vermeld het type en serienummer van je toestel. Zo kunnen we je sneller en gerichter helpen.

Ja, buiten de garantieperiode worden reparaties aangerekend. We maken vooraf een duidelijke prijsofferte zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Ja, op alle fitnessapparaten die je bij FitnessKing koopt, geldt een garantie. De garantievoorwaarden verschillen per merk en type toestel.

Nee, wij doen enkel onderhoud bij toestellen die hier zijn aangekocht. Zo zijn wij zeker dat we over de juiste expertise en onderdelen beschikken om het toestel te repareren indien nodig. 

De kosten hangen af van het type toestel en de aard van de interventie. We maken altijd vooraf een prijsofferte zodat je weet waar je aan toe bent.

Neem contact op met onze serviceafdeling. Onze technici kunnen samen met jou het probleem analyseren en een passende oplossing bieden.

In zeldzame gevallen waarin een toestel niet te herstellen is, zoeken we samen naar een geschikte vervangoplossing. We bespreken altijd de opties met jou voordat we verdere stappen ondernemen.

Het serienummer bevindt zich meestal op een sticker of plaatje aan de onderkant of achterkant van het toestel. Raadpleeg de handleiding van je apparaat voor de exacte locatie.